بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت ارباب رجوع

بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت ارباب رجوع

رضایت شغلی
رضایت مشتریان
رضایت شغلی کارکنان بیمه
رضایت مشتریان از شرکتهای بیمه
رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان
بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت ارباب رجوع
دانلود پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت ارباب رجوع

 

 

 

چکیده:

با توجه به رقابتی شدن محیط کسب وکار، برای جلب رضایت مشتریان با هدف افزایش سودآوری، درآمد و افزایش وفاداری مشتریان لازم است به بررسی نقش نیروی انسانی و درک عوامل تاثیر گذار بر عملکردکارکنان به واسطه نقشی که می تواند برکیفیت خدمات ارایه شده و در نهایت ادراکات مشتریان از خدمات دریافت شده و میزان رضایت آنان داشته باشد، توجه شود.

امروزه صنایع خدماتی نقش اساسی و مهمی در رشد و توسعه اقتصادی كشورها ایفا می كنند و در این میان نقش و اهمیت جایگاه صنعت بیمه به عنوان صنعت مولد و حمایت كننده از صنایع دیگر بر کسی پوشیده نیست لازمه پیشرفت، ادامه حیات و باقی ماندن در صحنه، درك درست نیازهای مشتریان و جلب رضایت آنان می باشد.از این رو چالش بزرگ خدمات، جلب رضایت مشتری است.

 

 وقتی یك مشتری، خدمات خاصی را می خرد، كاركنان مستقیماً بر درك مشتری از كیفیت تعامل اثر می گذارند.به گونه ای كه یك مشتری ناراضی نه تنها ممكن است برای دریافت خدمت به سازمان های دیگری مراجعه كند، بلكه تجربه ناخوشایندش را نیز با دیگران به اشتراك می گذارد؛ از سویی دیگر، ممكن است در نتیجه یك تعامل با كیفیت میان كاركنان و مشتری، مشتری راضی شده و تجربه خوشایندش را با دیگران به اشتراك بگذارد.هدف کاربردی این تحقیق بررسی رابطه میان رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان در شرکت های بیمه شهرستان رشت می باشد. پژوهش حاضر از حیث هدف، پژوهشی كاربردی و از حیث نحوه گردآوری داده ها، پژوهشی توصیفی است. 

 

جامعه آماری ، شرکت های بیمه شهرستان رشت می باشد، از این رو پرسشنامه ای شامل 27 سوال تهیه و بین مشتریان شرکت های بیمه شهرستان رشت توزیع گردید در آخر تجزیه و تحلیل روی 384 پرسشنامه جمع آوری شده از مشتریان و 147 پرسشنامه جمع آوری شده از کارکنان انجام گرفت. جهت تجزیه و تحلیل، از نرم افزارهای SPSS وLISREL استفاده شده است. نتایج حاصل از تحقیق نشان دادکه تعارض و ابهام نقش بر رضایت شغلی کارکنان تاثیرگذار است، رضایت شغلی بر تعهد درک شده کارکنان اثرگذار است و تعهد درک شده کارکنان نیز بر رضایت مشتریان اثرگذار است.

 

 

 

 

واژگان کلیدی:

تعارض نقش

ابهام نقش

رضایت شغلی

رضایت مشتری

تعهد درک شده کارکنان

 

 

 

 مقدمه

 امروزه صنایع خدماتی نقش اساسی و مهمی در رشد و توسعه اقتصادی كشورها ایفا می كنند و در این میان نقش و اهمیت جایگاه صنعت بیمه به عنوان صنعت مولد و حمایت كننده از صنایع دیگر بر کسی پوشیده نیست. از سوی دیگر جهان بیمه به سرعت در حال تغییر و تحول و رقابتی شدن است و لازمه پیشرفت، ادامه حیات و باقی ماندن در صحنه، درك درست نیازهای مشتریان و جلب رضایت آنان می باشد.از این رو چالش بزرگ خدمات، جلب رضایت مشتری است(نوری،1382،ص10). 

به اعتقاد هلیر و همکارانش   رضایت را می توان به عنوان درجه ای کلی از خرسندی و خوشی حس شده در مشتری دانست که نتیجه ، توانایی آن خدمت در برآوردن خواسته ها، توقعات و نیازهای مرتبط با خدمت برای مشتری است . یی   رضایت را حالتی  میداند که پس از مصرف محصول یا استفاده از خدمت، برای مشتری حا صل می شود؛ به عبارتی دیگر رضایت ر ا می توان به عنوان فرآیند درك و ارزیابی مشتری از تجربه مصرف محصول یا استفاده از خدمات تعریف کرد.اگر سازما ن ها بخواهند به رضایت مشتری دست یابند، باید سطح رضایت مشتر ی را اندازه گیری کنند زیرا هیچ کس نمی تواند چیزی را که قادر به اندازه گیری آن نیست، مدیریت کند(هو ، 1995،ص21). 

 

رضایت مشتری، عاملی است که میزان موفقیت سازمان را در برقراری ارتباط با مشتری تعیین می کند. بنابراین اندازه گیری آن بسیار مهم است . بحث رضایت بیمه گذارا ن – به عنوان مشتریا ن شرکت های بیمه – از کیفیت خدمات این شرکت ها، در نهایت امر تعیین کننده بقاء یا عدم بقاء این شرکت ها در بازار بیمه خواهد بود (موون ،1994،ص20). در دنیای مملو از پیچیدگی و تغییر و تحول امروز، سطح رقابت سازمانی همواره در حال افزایش است بدیهی است که در عرصه رقابت جهانی سازمان هایی موفق تر عمل خواهند کرد که بتوانند سازوکارهای مثبت را در رقابت پیش روی خود بهتر به منصه ظهور برسانند. به عبارتی دیگر سازمان هایی خواهند توانست از پالاینده گزینش سخت محیطی عبور کنند که از هرگونه ناخالصی بری بوده و بتوانند اعتماد و رضایت خاطر عوامل تعیین کننده و استراتژ یکی محیطی را جلب کنند (زروندی،1388،ص12). 

 

اگر سازمان تنها به هدف های مادی کارکنان توجه کند و هدف های معنوی را نادیده بگیرد، کارکنان در سازمان به عملکرد اندک گرایش مییابند، زیرا توقعات آنها برآورده نشده است، هرگاه هدف های مادی و معنوی افراد از سوی سازمان مورد توجه قرار گیرد، آنان با تمام توان خود در جهت تحقق اهداف سازمان تلاش و کوشش خواهند نمود. از آنجاکه بخش مهمی از عمر ما در محیط کاری سپری می شود و بسیاری از روابط و مناسبات اجتماعی ما در ساعات کاری شکل می گیرد. می توان از کار به عنوان بخش بسیار مهم و زندگی انسان یاد کرد با توجه به اهمیت ابعاد مختلف کار در زندگی انسان ها، می توان گفت که تعهد سازمانی و تمایل به انجام کار نیز تاثیر بسزایی در نحوه خشنودی انسان ها از وضیعت زندگیشان دارد(زروندی،1388،ص12).

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول

1-1)  مقدمه 1

1-2) بیان مساله 2

1-3) ضرورت و اهمیت تحقیق 4

1-4) اهداف تحقیق 5

1-5) سوالات تحقیق 6

1-6)  چهارچوب نظری تحقیق 7

1-7) فرضیه های تحقیق 7

1-8-1)تعاریف نظری متغیرها 8

1-8-2) تعاریف عملیاتی متغیرها 8

1-9) قلمروتحقیق 10

 

فصل دوم

2-1) رضایت مشتری 14

2-1-1) تعاریف رضایت مشتری 16

2-1-2) رضایت كاركردی و رضایت روانی 19

2-1-3) مزایای رضایت مشتری 20

2-1-4) ارتباط رضایت و وفاداری مشتری 22

2-2)اهمیت رضایت مشتری 24

2-3) اندازه گیری رضایت مشتری 25

2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری 29

2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی 29

2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا 30

2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا 31

2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس 32

2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی 33

2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ 34

2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری 35

2-2) تعهد درک شده کارکنان 38

2-2-1) تعاریف تعهد 41

2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی 41

2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی 43

2-3) رضایت شغلی 46

2-3-1) مفهوم رضایت از شغل 47

2-3-2) تعاریف رضایت شغلی 48

2-3-3) رضایت و انگیزش 49

2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان 50

2-3-5) رابطه مدیر با کارمند 52

2-3-6) امنیت شغلی 53

2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد 54

2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری 54

2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی 54

2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا 55

2-4-3) شرایط مناسب کاری 55

2-4-4) همکاران مساعد 56

2-4-5) تناسب شغل بافرد 56

2-4-1)تعریف واژه تعارض 58

2-4-1-1) تعارض نقش 58

2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض 59

2-4-2-1) دیدگاه سنتی 59

2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض 60

2-4-2-2) دیدگاه تعامل 60

4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر 61

4-2-4) فرایند تعارض 61

2-5) ابهام نقش 69

2-6-1) پژوهش های داخلی 72

2-6-2)) پژوهشهای خارجی 73

 

فصل سوم

3-1) مقدمه 75

3-2) فرایند اجرای تحقیق 76

3-3) روش تحقیق 76

3-4-1) جامعه آماری و روش نمونه گیری 77

3-4-2)  حجم نمونه 77

3-5) ابزار گردآوری داده ها 78

3-6) روایی و پایایی پرسشنامه 80

3-7) روش تجزیه و تحلیل داده ها 82

 

فصل چهارم

4-1) مقدمه 90

4-2) آمارتوصیفی 90

4-2-1) تحلیل جمعیت شناختی نمونه 90

4-2-1-1) جنسیت مشتری 91

4-2-1-2) سطح تحصیلات مشتری 92

4-2-1-3) وضعیت تاهل مشتری 93

4-2-1-4) سن مشتری 94

4-2-2-1) جنسیت 95

4-2-3) توصیف متغیرهای اصلی تحقیق 99

4-2-3-1) ابهام نقش 99

4-2-3-2) تعارض نقش 100

4-2-3-3) رضایت شغلی 101

4-2-3-4) تعهدکارکنان 102

4-2-3-5) رضایت مشتری 103

4-4) آزمون فرضیه های تحقیق 104

4-4-1) آزمون مدل تحقیق 104

4-3-2) شاخص های برازش مدل 106

 

فصل پنجم

5-1) مقدمه 110

5-2-1) نتایج آمار توصیفی 110

5-2-2) بحث و نتایج آمار استنباطی 111

5-3) پیشنهادات کاربردی بر مبنای یافته های تحقیق 112

5-4) پیشنهادات برای تحقیقات آتی 116

5-6) محدودیت های تحقیق 116

پیوست ها

پیوست 1:سوالات پرسشنامه 127

پیوست 2: خروجی نرم افزار spss 134

پیوست3: خروجی نرم افزار lisrel 149

 

فهرست اشکال

شکل 2-1)  شش حالت ارتباط میان رضایت و وفاداری 23

شکل2-2)چرخه رضایت 27

 

فهرست جداول

جدول2-1)مناطق مختلف نمودار چهار بخشی 28

جدول2-2) تکنیک های مدیریت تعارض. 65

جدول 3-1) صفات طیف پاسخی پرسشنامه محیطی 79

جدول 3-2)ترکیب سوالات پرسشنامه 79

جدول4-1) جدول فراوانی جنسیت 91

جدول4-2) جدول فراوانی سطح تحصیلات 92

جدول4-3) جدول فراوانی وضعیت تاهل 93

جدول4-4) جدول فراوانی سن 94

جدول 4-5) جدول فراوانی جنسیت کارکنان 95

جدول 4-6) جدول فراوانی سطح تحصیلات کارکنان 96

جدول 4-7) جدول فراوانی وضعیت تاهل کارکنان 97

جدول 4-8) جدول فراوانی سن کارکنان 98

جدول4-9) توصیف متغیرابهام نقش 99

جدول4-10) توصیف متغیرتعارض نقش 100

جدول4-11) توصیف متغیر رضایت شغلی 101

جدول4-12) توصیف متغیرتعهد کارکنان 102

جدول4-13) توصیف متغیررضایت مشتری 103

جدول4-14) شاخص های برازش مدل 107

جدول 4-15) نتایج آزمون فرضیه های تحقیق 107

 

فهرست نمودارها

نمودار1): مدل تحقیق بر اساس مدل ویلاریس و کولهو( 2001 ) و مدل  فوئن و چوی ( 2012) 7

نمودار2-1) تعریف مفهوم رضایت مشتری . 19

نمودار2-2) ارتباط بین کیفیت محصول/خدمات و رضایت مشتری و سودمندی شرکت 25

شکل2-2)چرخه رضایت 27

نمودار 2-3)مدل شاخص رضایت مشتری آمریکا 31

نمودار 2-4) مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا 31

نمودار 2-5) بخشی از مدل شاخص رضایت مشتری در سوئیس 33

نمودار 2-6) مدل شاخص رضایت مشتری در مالزی 34

نمودار 2-7) مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ. 35

نمودار 2 7) عوامل مؤثر بر تعهد 44

نمودار4-1) نمودار میله ای جنسیت مشتری 91

نمودار4-2) نمودار میله ای تحصیلات مشتری 92

نمودار4-3) نمودار میله ای وضعیت تاهل مشتری 93

نمودار4-4) نمودار میله ای سن مشتری 94

نمودار4-5) نمودار میله ای جنسیت کارکنان 95

نمودار 4-6) نمودار میله ای سطح تحصیلات کارکنان 96

نمودار4-7) نمودار میله ای وضعیت تاهل کارکنان 97

نمودار4-8) نمودار میله ای وضعیت سن کارکنان 98

نمودار4-9) نمودار هیستوگرام ابهام نقش 99

نمودار4-10) نمودار هیستوگرام تعارض نقش 100

نمودار4-11) نمودار هیستوگرام رضایت شغلی 101

نمودار4-12) نمودار هیستوگرام تعهددرک شده کارکنان 102

نمودار4-13) نمودار هیستوگرام رضایت مشتری 103

نمودار 4-15) مدل استاندارد تحقیق 105

نمودار 4-16) محاسبه آماره t 106

 

 

 

پروپوزال کاربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیات علمی دانشگاه‌ بیرجند

پروپوزال کاربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیات علمی دانشگاه‌ بیرجند مدیریت دانش شخصی استقرار مدیریت دانش در دانشگاه استقرار مدیریت دانش در آموزش عالی کاربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیات علمی پروپوزال مدیریت دانش شخصی کاربرد مدیریت دانش…

پرسشنامه میزان اثربخشی مدیریت دانش در یک سازمان

پرسشنامه میزان اثربخشی مدیریت دانش در یک سازمان محاسبه تعداد مقایسات زوجی پرسشنامه AHP نمونه پرسشنامه AHP پرسشنامه مقایسات زوجی نمونه پرسشنامه مقایسات زوجی پرسشنامه استاندارد ahp پرسشنامه اثربخشی مدیریت دانش پرسشنامه سنجش اثربخشی مدیریت دانش پرسشنامه سنجش اثربخشی مدیریت…

مهارت و معیارهای ارزیابی در صفحات وب (آپدیت شده)

مهارت و معیارهای ارزیابی در صفحات وب (آپدیت شده) برنامه های سازمانی مهارت ارزیابی صفحات وب معیارهای ارزیابی در صفحات وب روشهای تست و ارزیابی وب سایت دانلود پایان نامه مهندسی نرم افزار مهارت و معیارهای ارزیابی در صفحات وب…

بررسی کاربردهای اجرایی و نمونه های عملی تزریق با فشار بالا در ایران

بررسی کاربردهای اجرایی و نمونه های عملی تزریق با فشار بالا در ایران تزریق با فشار بالا جت گروتینگ تزریق در خاک دانلود پایان نامه اصلاح خاک با تزریق دانلود پایان نامه بهسازی خاک با تزریق روشهای تزریق در خاک…

پاورپوینت انواع استراتژی (فصل دوم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تألیف سرمد سعیدی)

پاورپوینت انواع استراتژی (فصل دوم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تألیف سرمد سعیدی) کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تألیف سهیل سرمد سعیدی پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت و…

پاورپوینت آشنایی با زندگینامه و آثار ریچارد راجرز

پاورپوینت آشنایی با زندگینامه و آثار ریچارد راجرز پاورپوینت آشنایی با زندگینامه و آثار ریچارد راجرز زندگینامه و آثار ریچارد راجرز آثار ریچارد راجرز بررسی زندگینامه و آثار ریچارد راجرز مقاله زندگینامه و آثار ریچارد راجرز زندگینامه ریچارد راجرز تحقیق…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری رفتار شهروندی مشتری

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری رفتار شهروندی مشتری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رفتار شهروندی مشتری مبانی نظری رفتار شهروندی مشتری پیشینه تحقیق رفتار شهروندی مشتری پیشینه داخلی رفتار شهروندی مشتری پیشینه خارجی رفتار شهروندی مشتری…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فرسودگی زناشویی 99 صفحه

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فرسودگی زناشویی 99 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فرسودگی زناشویی مبانی نظری فرسودگی زناشویی پیشینه تحقیق فرسودگی زناشویی پیشینه داخلی فرسودگی زناشویی پیشینه خارجی فرسودگی زناشویی پیشینه پژوهش فرسودگی زناشویی پیشینه نظری…

طراحی سیستمی نظام مند جهت بهبود وضعیت مدیریت پروژه در سازمان های پروژه ای و بر اساس استاندارد PMBOK

طراحی سیستمی نظام مند جهت بهبود وضعیت مدیریت پروژه در سازمان های پروژه ای و بر اساس استاندارد PMBOK مدیریت پروژه نمودار گردش کار استاندارد PMBOK حوزه های مدیریت پروژه طراحی سیستمی نظام مند سازمان های پروژه ای بهبود وضعیت…

جزوه آیین دادرسی کیفری 1

جزوه آیین دادرسی کیفری 1 کلمات کلیدی : جزوه آیین دادرسی کیفری 1 رفتن به سایت اصلی جزوه آیین دادرسی کیفری 1 منبع علی خالقی برگرفته از تدریس استاد حلفی فایل pdf اول 26 صفحه فایل pdf دوم 8 صفحه

گرافیك سنتی، گرافیك نوین

گرافیك سنتی، گرافیك نوین گرافیك سنتی گرافیك نوین دانلود پایان نامه گرافیك سنتی دانلود پایان نامه گرافیك نوین دانلود پایان نامه رشته هنر رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته گرافیک و هنر با عنوان گرافیك سنتی، گرافیك نوین…

ارائه الگویی برای تحلیل و انتخاب تامین کنندگان با استفاده از رویکرد ترکیبی برنامه ریزی آرمانی فازی و فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی

ارائه الگویی برای تحلیل و انتخاب تامین کنندگان با استفاده از رویکرد ترکیبی برنامه ریزی آرمانی فازی و فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان برنامه ریزی آرمانی فازی فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی مدیریت زنجیره تامین…

ماهیت و انواع سبک های مقابله ای و اهمیت آموزش مهارت های مقابله ای

ماهیت و انواع سبک های مقابله ای و اهمیت آموزش مهارت های مقابله ای کلمات کلیدی : انواع سبک های مقابله ای پایان نامه راهبردهای مقابله ای استرس و راهبردهای مقابله ای اهمیت آموزش مهارت های مقابله ای عوامل موثر…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق جو روانی اجتماعی کلاس

مبانی نظری و پیشینه تحقیق جو روانی اجتماعی کلاس مبانی نظری جو روانی اجتماعی کلاس ادبیات نظری جو روانی اجتماعی کلاس چارچوب نظری جو روانی اجتماعی کلاس فصل دوم پایان نامه جو روانی اجتماعی کلاس دانلود مبانی نظری جو روانی…

نمونه پروپوزال رایانش ابری

نمونه پروپوزال رایانش ابری کلمات کلیدی : پروپوزال رایانش ابری دانلود پروپوزال رایانش ابری پروپوزال امنیت در رایانش ابری پروپوزال محاسبات ابری دانلود پروپوزال محاسبات ابری پروپوزال امنیت در محاسبات ابری رفتن به سایت اصلی نمونه پروپوزال رایانش ابری با…

پاورپوینت فصل دوازدهم کتاب تئوری حسابداری هندریکسون ترجمه پارسائیان با موضوع گزارش کردن اثرهای ناشی از تغییر قیمت

پاورپوینت فصل دوازدهم کتاب تئوری حسابداری هندریکسون ترجمه پارسائیان با موضوع گزارش کردن اثرهای ناشی از تغییر قیمت دانلود پاورپوینت فصل دوازدهم کتاب تئوری حسابداری هندریکسون ترجمه پارسائیان با موضوع گزارش کردن اثرهای ناشی از تغییر قیمت ماهیت تغییر قیمتها…

نقش شخصیت مرتکب در تعیین کیفرهای تعزیری با تاکید بر قانون مجازات اسلامی جدید

نقش شخصیت مرتکب در تعیین کیفرهای تعزیری با تاکید بر قانون مجازات اسلامی جدید اقسام خصوصیات تعزیر فردی کردن تقنینی مجازات ها تعزیر در قانون مجازات اسلامی مصادیق تعزیر در قانون مجازات جدید تعامل کیفرهای تعزیری با شخصیت مرتکب بررسی…

پاورپوینت شناخت بافت فرسوده و سکونتگاه های غیر رسمی

پاورپوینت شناخت بافت فرسوده و سکونتگاه های غیر رسمی کلمات کلیدی : پاورپوینت شناخت بافت فرسوده و سکونتگاه های غیر رسمی چیستی بافت و فرسودگی شناسایی بافت فرسوده انواع بافت فرسوده زمینه های فرسودگی پدیده فیلترینگ مداخله دربافت فرسوده نمونه…

نظریه ها و زمینه های تعارضات زناشویی

نظریه ها و زمینه های تعارضات زناشویی تعارض زناشویی مقاله تعریف تعارض زناشویی اهمیت تعارض زناشویی ارزیابی و درمان تعارض زناشویی زمینه های تعارضات زناشویی نظریه های تعارضات زناشویی تحقیق در مورد تعارضات زناشویی رفتن به سایت اصلی تعارض زناشویی…

مدیریت عرضه و تقاضا و تاثیر مدیریت عملکرد آن در عملکرد مالی شرکتها

مدیریت عرضه و تقاضا و تاثیر مدیریت عملکرد آن در عملکرد مالی شرکتها ارزیابی عملکرد مالی شرکت‌ها مدیریت عرضه و خرید اهمیت عملکرد مدیریت عرضه و خرید تأثیر مدیریت عملکرد مدیریت عرضه و خرید در عملکرد مالی شرکت‌ها تحقیق مدیریت…

ارائه مدلی برای سنتز ترکیبات نوینی پیریمیدو پیرانو پیران

ارائه مدلی برای سنتز ترکیبات نوینی پیریمیدو پیرانو پیران تهیه مشتقات نوینی پیران و پیریمیدین سنتز مشتقات پیران و پیریمیدین تهیه مشتقات نوینی از پیران و پیریمیدین سنتز تركیبات پیرانو پیران و پیرانو پیریمیدین پایان نامه سنتز تركیبات پیرانو پیران…

طبقه بندی هزینه ها و فعالیتها در سیستم ABC و بررسی ساختار داخلی دانشگاهها جهت اجرا هزینه یابی آموزش

طبقه بندی هزینه ها و فعالیتها در سیستم ABC و بررسی ساختار داخلی دانشگاهها جهت اجرا هزینه یابی آموزش هزینه یابی بر مبنای فعالیت محاسبه بهای تمام شده آموزش سلسله مراتب فعالیتها در سیستم ABC سلسله مراتب هزینه ها در…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بها تمام شده خدمات با هزینه یابی بر مبنا فعالیت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بها تمام شده خدمات با هزینه یابی بر مبنا فعالیت مبانی نظری بها تمام شده خدمات با سیستم ABC دانلود مبانی نظری بها تمام شده خدمات با سیستم ABC پیشینه تحقیق بها تمام شده خدمات…

مبانی نظری ارزیابی ارتباط بین کیفیت زندگی کاری و فرسودگی شغلی کارمندان

مبانی نظری ارزیابی ارتباط بین کیفیت زندگی کاری و فرسودگی شغلی کارمندان کلمات کلیدی : فرسودگی شغلی کارمندان فرسودگي شغلي در كاركنان فرسودگی شغلی کارکنان دانشگاه بررسی کیفیت زندگی کاری کارکنان کیفیت زندگی کاری کارکنان در دانشگاه رابطه بين کيفيت…

مبانی نظری ارائه چارچوبی برای پیاده سازی شبکه های اجتماعی با روش SDN و پروتکل OpenFlow

مبانی نظری ارائه چارچوبی برای پیاده سازی شبکه های اجتماعی با روش SDN و پروتکل OpenFlow کلمات کلیدی : توازن بار در sdn مبانی نظری sdn شبکه های مبتنی بر نرم افزار مدیریت زیرساخت شبکه های اجتماعی بسترهای آزمایشی شبکه…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *